Náhradní banner

"Vstřícné" město žádá občany o pochopení

8. 2. 2018;

Město ve své agonii, vedoucí k zatracení, pokračuje. Papírové záměry a vyšinuté (z normálního myšlení) úvahy, které někdo "vyrábí" (směrem ke škodě občanům) a další lidé (radní) kolektivně schvalují, směřují Orlovou tam, kde patří: k bezvýznamnosti.

Jestliže se cestující, kteří autobusy jezdí (a u pošty vystupují/nastupují) neozvou, dobře jim tak.

Po strohém oznámení, že Startují stavební práce v části autobusové zastávky u Prioru se objevilo další upozornění, že se jedná o složitou stavbu ve stísněném prostoru a AUTOBUSY NEBUDOU ZASTAVOVAT a je třeba takovou situaci pochopit.

Za nynějším problémem stojí stavba podzemních garáží, dříve nazvaných parkovací stání. Celkem je jich navrženo 92 včetně 5 míst pro imobilní osoby. Naskytuje se otázka, zda kvůli tomuto, poměrně malému počtu automobilů, celá ta "sranda" stojí. Podstatou ale je, že občan jakékoliv idiocie je povinen přijmout a tolerovat, bez toho, aby věděl, jestli se někdo nedopustil chyby.

A to ještě, si myslím, že nastanou další problémy, když parkoviště bude v provozu. Jednak problematický může být sjezd/výjezd: bude možná příkrý a kritické okamžiky nastanou v zimě, v období mrazů tedy ledovky a sněhu (třeba jako včera - 7.2.2018 - večer) a vůbec při výjezdu na Masarykovou třídu, do hustého denního provozu. Navíc se také ukáže, kdo v tomto podzemí bude vůbec parkovat a zda to vše dohromady byl dobrý nápad. 100 lidí, 100 různých názorů, ale aby Město seriózně reagovalo, toho se asi nedočkáme:





Výše jsou uvedené reakce na příspěvky zveřejněné na fcb Města. Nepřipomíná vám to školku?

Město (a ten/ta, kdo tam píše ty LIDIČKY) má asi úplně všechny Orlováky za nevzdělance a tupce (ne, že by tomu tak nejméně v 70% z dospělých nebylo) a chce vyvolat ve čtenářích pocit, že ta oznámení produkují jakési místní elity.

Proč někdo z města (úředník, člen rady města, odborník) seriózně situaci nezhodnotí a nevysvětlí a zdokumentuje, že jiné možnosti, jak dopravní obslužnost nezhoršit, nejsou. A třeba poskytnout lidem, za způsobení potíží, nějakou rekompenzaci.

Vysvětlovat, že jít navíc 400 m je nejen hloupé, ale nedostatečné. V úvahu je třeba vzít také dalších přinejmenším deset faktorů, kvůli kterým zastávka tam, kde je, je a kvůli kterým si ji lidé vybrali jako místo, kde začínají nebo končí dopravu.

Jsou to chyby a neschopnost nejen podávat řádné informace, je to nereagování na potřeby občanů. Takové chování, občany, řečeno mírně, zneklidňuje.
Článek byl přečten 234×, komentářů (6) nových (6)
TOPlist Zpět - Orloviny - Seznam rubrik