Náhradní banner

Bohové teplých radiátorů

02.02.2017;

(tento komentář obsahuje chválu)

Zleva i zprava, zespodu i z vrchu, je občanstvo Orlové informováno o tom, jak se má dobře. Díky SMO. Možná proto, aby se náhodou, tak, jako to bylo v minulosti, nenašel někdo, kdo by společnost kritizoval.

Ale v podstatě není kritizovat co. Vše šlape jako po drátku.

Co se týče kvality činností, které zajišťuje SMO, je myslím vše v pořádku. Osobně oceňuji (jako domkář) bezchybný svoz odpadů všeho druhu a - v případě potřeby - odklízení sněhu z cesty kolem, která je v pořadí někde úplně vzadu. I na sídlišti si myslím dobře funguje údržba komunikací, i když je možné, že se teď, když napadlo hodně sněhu, objeví nějaká kritika.

A lidé z SMO myslí dopředu. V Orlové přibude za nějakou dobu wellnes (v budově krytého bazénu) a kdoví co ještě.

Nejsem sice bůhvíjak dobře informován, takže o všech novinkách a vylepšeních, které SMO ve městě zavedlo (např.odtahová služba, pokutování za nepořádek u popelnic) asi nevím, ale nejnověji se právě díky SMO Orlová zařadila mezi města, ve kterých je v provozu velká reklamní LED obrazovka.

Nastala - v našem skomírajícím městě - chvíle, kdy je třeba rozpoutat účinnou propagační kampaň všeho druhu. Obrazovka je umístěna velmi vhodně (na soukromém objektu, Na ul. Osvobození 828).
Dole sídlí Klčova banka a přes stávající parkoviště je Městský úřad, ve vzdálenosti hodu kamenem Dům kultury. Jde o zónu, kde se dá předpokládat, že si obrazovky všimne každý. Lidé vracející se z práce (pěší), návštěvnící úřadu. Automobilisté nemusí ani vystupovat z aut.
Taková venkovní obrazovka představuje nejen komerční plochu (reklamy), ale dá se na ni zveřejňovat informace o počasí, kultuře, sportu a sledovat významné sportovní, politické nebo kulturní událostí.

Zájem podnikatelů bude zřejmě velký, takže náklady na zprovoznění se SMO vrátí brzo. Veřejnost bude chtivě obrazovku sledovat, protože se dozví spoustu zajímavých a užitečných věcí. Možná by stálo za to, aby se poblízké obchody zaměřily i na rychlé občerstvení, které občané, sledující obrazovku, budou vyžadovat.

Pokud máte "něco", tak váš spot se může promítat 18 hodin denně, 4x za hodinu a to za 3.000 Kč bez DPH.
pozn.: zda jde o cenu za hodinu, den, měsíc nebo rok provozovatel neuvedl

Pro pořádek uvedu, že otázkou "obří obrazovky" se zabývalo již před 5 lety minulé představenstvo, to které bylo neúspěšně žalováno za nehospodárnou činnost. Tehdy celá věc byla odložena, neboť studie, která se ekonomikou takového provozu zabývala, instalaci obrazovky nedoporučila. Samozřejmě - to bylo tehdy. Dnes zřejmě je v našem městě obrovský podnikatelský boom a všichni mají peněz jako želez, aby si reklamy objednali (natočit a pak vysílat) s tím, že se jim náklady mnohonásobně vrátí. Vycházejí asi z toho, že orlovští občané jsou movití a jenom čekají, aby jim někdo napověděl, co mají se svými penězi udělat.

V době, kdy ještě o technologii LED nikdo (v ČSSR) nevěděl, jsme my aktivisté z HIFI klubu (tj. tak více než 20 let tomu nazad) instalovali nad vchodovými dveřmi do kina Vesmír barevný televizor a tam jsme promítali video-týdeník, který jsme natáčeli a sestřihali v tehdejších chabých podmínkách.

Ať žije pokrok!
článek byl přečten 470× komentářů (1) nových (1)
TOPlist Zpět - Orloviny - Seznam rubrik